FAQ

 

ZAMÓWIENIA


 

Czy mogę modyfikować zamówienie?

Po złożeniu zamówienia, nie można go edytować.

Czy jest możliwy odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym?

Nie ma możliwości odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym.

Czy zamawiając kilka produktów mogę otrzymać je w kilku osobnych przesyłkach?

Tak, zamówienie może być skompletowane na kilka przesyłek.

Czy mogę wybrać godzinę doręczenia?

Nie ma możliwości wyboru godziny doręczenia.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Zamówienie staramy się wysłać w ciągu 2 dni roboczych*. Należy również dodać czas dostawy, więc najbezpieczniej do 7 dni roboczych zamówienie powinno być dostarczone.
*W przypadku dużej ilości zamówień termin może ulec wydłużeniu.

Gdzie wpisać kod rabatowy?

Przy składaniu zamówienia w koszyku, gdzie wybieramy formę dostawy i płatności.

Czy mogę zamówić towar za granicę?

Nie prowadzimy wysyłki poza granice Polski.

Jaką formę płatności mogę wybrać?

Pod tym linkiem możesz sprawdzić dostępne formy płatności: FORMY PŁATNOŚCI

 

 

WYMIANY, ZWROTY


 

Czy mogę dokonać zwrotu produktu?

Tak, nieużywany towar możesz zwrócić do 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. Towar wraz z formularzem zwrotu proszę odesłać na adres:

ALPINE PRO POLSKA Sp. z o.o.
Kędzierzyńska 17C (hala G1 AlpinePro)
41-902 Bytom
kom: (+48) 797 176 613

Zachęcamy również do skorzystania z Wygodnych Zwrotów

Do ilu dni mogę zwrócić zakupiony towar?

Nieużywany towar można zwrócić do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Czy mogę dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym?

Nie ma możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym.

Czy koszt zwrotu jest po mojej stronie?

Tak, koszty zwrotu są po stronie Kupującego.
Zachęcamy do skorzystania z Wygodnych Zwrotów

Jaką firmą kurierską mogę dokonać zwrotu towaru?

Dowolną, wygodną dla Ciebie. Najważniejsze aby przesyłka została nadana na prawidłowy adres, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. 
Zachęcamy do skorzystania z Wygodnych Zwrotów

Czy mogę dokonać zwrotu do paczkomatu?

Nie, paczka musi być dostarczona pod podany adres do zwrotów.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce kilka zamówień?

Tak, można zwrócić w jednej przesyłce kilka zamówień, tylko prosimy o oddzielenie zamówień i jasne wypisanie formularzu zwrotu.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Tutaj możesz pobrać formularz: FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

Czy mogę wymienić towar na inny kolor/rozmiar/model?

Nie ma możliwości wymiany, trzeba dokonać zwrotu i zakupić ponownie odpowiedni produkt.

Czy mogę dokonać wymiany w sklepie stacjonarnym?

Niestety nie ma możliwości wymiany towaru w sklepie stacjonarnym.

 

 

REKLAMACJE


 

Jak złożyć reklamację produktu zakupionego online?

Towar wraz z formularzem reklamacyjnym proszę odesłać na adres: 

ALPINE PRO POLSKA Sp. z o.o.
Ul. PCK 6/7
40-057 Katowice
kom: (+48) 797 176 613

--> Formularz reklamacyjny

Gdzie znajdę formularz reklamacyjny?

Formularz do pobrania tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA

Jak dokonać reklamacji produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym?

Reklamację należy złożyć w tym sklepie stacjonarnym, w którym został dokonany zakup reklamowanego produktu.

Do ilu dni muszę czekać na decyzję reklamacyjną?

Do 14 dni otrzymasz decyzję reklamacyjną.

 

 

OGÓLNE


 

Gdzie znajdę dowód zakupu?

Faktura VAT wysłana jest na podany e-mail z zamówienia.

W jakich godzinach czynne jest biuro obsługi Klienta?

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 - 15:00

Jak skorzystać z rabatu za zapisanie się do newslettera?

Musisz zapisać się do newslettera oraz potwierdzić swój e-mail. Po otrzymaniu maila z kodem rabatowym, wpisujesz go w koszyku podczas składania zamówienia.

 

 

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

E-mail

[email protected]

Telefon

+48 797 176 613

(od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium